GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Accessories are Neccessaries!

2012-09-24 | 21:20:00 | Accessoarer

Nu sittler jag i soffan med filt, slötittar på lite gamla Vampire Diaries och väntar på att Project Accessory ska börja k 22 på TV3.
 
Som jag skrev i dagens första inlägg blev det en busy måndag. Suttit och gjort armband på löpande band, packat och postat ordrar, försökt att tillfälligt laga tryckutrustningen men nu har jag ialla fall efter många mail och telesamtal fått tag på reservdel som kommer imorrn.
 
Och så har jag uppdaterat Avannashoppen med lite armgodis - dessa armband har jag suttit och knåpat ihop idag:
Judy, Lucy, Prudence, Purple Rain, Oh Darling.
Lite influerad av Anna Dello Russos och H&M's samarbete och snygga kampanjbilder där More is More verkligen är ledorden!
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Lina
2012-09-25 - 07:36:06

Hej funderar vart du köper dina döskalle pärlor, har letat och letat men hittar inte såna som du har.
Hoppas nu vill svara.
Mvh lina

Svar: hej lina
Efter flera år i branschen är jag nu mer väldigt noga med att inte ge ut mina kontakter, leverantörer osv.
och det är inget illa eller taskigt menat mot dig utan ett beslut jag tagit.

kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Art By Tina - Konst & Fashion
2012-09-25 - 09:15:58

Love it! Tycker du har gjort ett smart val som inspirerats av henne! Det är Russo och Missoni som gäller i höst, helt klart!

Svar: tack sweetie =)Gilar dello russo klart mer än missoni..glad att jag inte sprungit till lindexbutikerna idag.
=)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

claudia
2012-09-29 - 17:30:04

jättefina armband !:D

Svar: åh tack! vad roligt att du gillar dom!Passa g'ärna på att shoppa med lite fraktfritt =)
Kod: GARDEROBSGRUBBEL
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: