GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

What to do-listor och cupcakes

2012-10-01 | 09:13:00 | Egocentrerat&Vardagligt

God måndagsförmiddag blogosfären.
Hoppas ni mår bra och fått en bra start på denna vecka.
 
Jag plågas av stora, ilskna jättesvullna bett på ena armen och ena låret..antar att det är mygg även om "alla andra" säger att det inte finns sådana längre...?
 
Oh well, ska ta mig dagens andra kopp te strax och strukturera upp dagen och veckan i punkter/what to do-lista.
Som alltid kommer dne ju innehålla Trycka beställningar - packa - posta, men kommer även innehålla fotograferingar, se över administrativa delar, fundera över utveckling för företaget, inköp, marknadsföring osv.
 
..tur jag fick med mig lite fina cupcakes hem från Boutique Violen igår..kommer behövas lite gottigt och fikapaus då och då känner jag.
Hehe
 
Kommentera 10 st

Kommentarer
Erika
2012-10-01 - 09:41:19

Cupcakesen ser riktigt goda ut! Var har du köpt det fina våningsfatet ifrån? :) Sen har jag en annan fråga, du säljer ju några motiv som du har målat i din webshop men skulle det gå att köpa ett motiv som inte säljs i webshopen? Hittade nämligen ett jag verkligen hade velat ha på väggen här hemma :)

Erika
2012-10-01 - 09:41:41

Cupcakesen ser riktigt goda ut! Var har du köpt det fina våningsfatet ifrån? :) Sen har jag en annan fråga, du säljer ju några motiv som du har målat i din webshop men skulle det gå att köpa ett motiv som inte säljs i webshopen? Hittade nämligen ett jag verkligen hade velat ha på väggen här hemma :)

Svar: hej erika, fatet är tyvär inte mitt utan stod i affären men tror det är av märket Jelly Bean.Ja det går att ordna men kan bli dyrare än en vanlig poster som redan finns i sortiment eftersom jag måste specialbeställa den i så fall.
Vilket motiv gäller det?

kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Erika
2012-10-01 - 10:43:38

Tack för svaret! Här är länken till bilden http://pyttis.blogg.se/2012/february/she-s-the-shape-of-a-cigarette.html. Har lämnat min email så du kan gärna skicka prisuppgift osv på den när du vet :) Kram!

Lakritsdraken
2012-10-01 - 11:40:06

Hej söta! Det finns visst mygg fortfarande. Fästingar med tyvärr... Så länge det milda vädret håller i sig så får vi stå ut. Hoppas betten försvinner snart!

Kram!

s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)
2012-10-01 - 13:05:56

Jäkla mygg! Tål dem inte när jag är utomlands och får blaffor stora som serveringsfat! :)
Hoppas att du slipper dem snart - det börjar bli lite för kallt för dem nu. Die mosquitos - die! ;)
Kramis

Sascha
2012-10-01 - 13:36:18

Ser jättegoda ut!

Annster
2012-10-01 - 16:43:37

Mums ^^,

Malin
2012-10-01 - 18:31:32

Cupcakes är så gott! :)

Cecilia Hessel
2012-10-02 - 12:29:56

men vad goooott!

Svar: ja det var mums!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

FOTOGRAF Elina Meuller
2012-10-03 - 20:33:03

Åh vill ha!

Svar: ja de var såååå mumsiga!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: