GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

the drought

2012-10-08 | 20:06:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag har en ganska grav bloggtorka just nu.
Och torka på andra plan också.
Sitter och försöker teckna men vet knappt jhur jag ska hålla pennan..så frustrerande när man vill men inte "kan".
Suck
Och jag hatar att ha bloggtorka.
 
Nåväl.
 
...nu ska jag sörpla i mig min kopp te och smaksa lite Noblesse medan jag kollar på Project Runway Sverige.
Har ni kollat?
Vad tycker ni?
Tycker det känns lite "styltigt och osäkert" i upplägget hittills..att det försöker lite för mycket att vara som amerikanska förlagan.
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Jess
2012-10-08 - 20:58:24

Bloggtorka är så tråkigt, och svårt att göra något åt tycker jag. Hoppas det vänder snart för dig iaf :) Har inte kollat på svenska project runway faktiskt, gillar verkligen det amerikanska programmet och det känns som att det svenska inte kan leva upp till den nivån riktigt..

Linda Blom | bebis i magen
2012-10-11 - 18:14:42

Åh, har försökt kolla på Project Runway på webb-TV:n i en vecka nu, men det avbryts heeeela tiiiiden :( Är det bra? Duktiga designers? Man är ju alltid lite skeptisk till att svenska versionerna skall bli en sämre variant av orginalen :)

Svar: Nja hittills är jag inte särskilt imponerad alls tyvärr..det känns somd et läses innantill, som att sofi ska låta som heidi och ibland tycker jag de överanvänder ett vsst ord..som senast var det bara massa rabblande om "edge".
Grattis till bebis i magen Linda förresten! Så glad för din/er skull!

tänkte förresten höra om du ville ha en liten Avannapresent ;)

kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Teemo
2012-10-11 - 18:23:55

jaså du är så pass gammal du ;)

Svar: ja tänka sig.Sååå gammal är jag.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Linda Blom | bebis i magen
2012-10-11 - 18:44:12

Men ååååh.. Det jag var rädd för :( Men det funkar att kika på ialla fall? Ikväll är det mitt favvo-program igen, Hela Sverige bakar :D hihi.

TUUSEN tack! Vad du är go! Känns så knasigt att bli gratulerad fortfarande. Har inte riktigt greppat att vi faktiskt, om allt nu går väl, skall bli föräldrar.

PRESENT!? Vad nu? :O Kraaaam!

Svar: Ja det funkar som tidsfördriv det gör det men hade hellre sett amerikanska.Har du kollat på det som gått på tisdagar - Project Accessory? Det var riktigt bra, de tillverkade skor, väskor och smycken!

Kan tänka mig att det verkligen blir lite surrealistiskt och en bubbla den där känslan med bebis i magen. Jag blev ju faster förra hösten och en liten är på väg igen nu i oktober och jag är ju bubblig bara som förväntansfull faster så kan bara ana hur ni med bebisen i magen känner =)

Ja, skulle vara kul att skicka dig något som en gratulation =) Kanske kökshanddukar du som bakar så?
Kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: