GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mord och cupcakes i Skövde

2012-10-16 | 22:03:20 | Egocentrerat&Vardagligt

Det här är mitt senaste bokinköp..ja jag har ju nämnt mitt stora pocketbokberoende här i bloggen några gånger nu och att pocketböcker och jag är som flugor och koskit..ja..typ, hehe.
I alla fall när ag och Stefan handlade på Konsum i lördags och han stannade til vid sådana där pryl-och spel-ochtekniktidningar så hamnade jag som av en händelse framför pocketböckerna och vips låg boken nedan bland chips, körbärstomater, frallor och kattmat.
Den utspelar sig i Skövde, där ju Spiderchick och Spindeltjejen bor och ja det är ju bara 3 mil härifrån Tidaholm så man känner sig lite som hemma.
 
 
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Emma Härnqvist
2012-10-17 - 19:52:57

Älskar att känna i igen miljöerna när man läser :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: