GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

love love me do!

2012-10-19 | 14:55:55 | Egocentrerat&Vardagligt

Åh vilken härlig plåtning jag och svägerskan/kollegan var i väg på förut. Vi plåtade fyra generationer kvinnor!
Wow!
Det är det som är det häftiga med att vara fotograf - alla dessa möten med människor och att tillsammans med dom få skapa minnen och bilder.
Och jag är så glad att jag jobbar med det jag gör.
Mina passioner.
Satan det kan vara jävligt fattigt ibland och det kan gå trögt och ibland känns det som inte vet hur man ska klara morgondagen ens en gång och det är svårt och motigt många gånger..
Men ändå..att jobba med mode - design - shop - grafiskt och att fotografera..
Älskar´t!
 
Nu ska jag finslipa det sista på min krönika till tidningen också...ytterligare en passion och kärlek..
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
donnasandra
2012-10-20 - 15:45:57

Åh vad härligt! Är själv så himla fotograferingssugen nu. Min barnfotografering som jag peppat över som skulle ske igår blev inställd :-P

Hanna Karlsson
2012-10-20 - 20:02:22

Vad kul!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: