GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

döskallescarfs till Avanna?

2012-10-02 | 08:58:08 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag har ju gått runt i min döskallescarf av okänt märke en del i höst och var gång jag visar den på bloggen får jag flera förfrågningar var den kommer ifrån.
 
Nu har jag fått möjlighet att köpa in döskallescarfs till AVANNA, de kommer ligga på cirka 129:-.
Skulle ni vara intresserade utav det?
Tror det kommer få bli förbeställningar till en början med några veckors leveranstid då de ska skeppas från utlandet. Även om jag vet att e-handlare/kunder knappt har nåt tålamod alls med leveranstider.
Funderar även på t ex en sådan här döskalleväska att matcha med för ca 249:-
 
Skulle ni vara intresserade?
 
Kommentera 9 st

Kommentarer
johanna
2012-10-02 - 09:26:07

Döskalleväskan var toksnygg!

Svar: ja visst är den! Känner för att beställa hem enbart för att kunna lägga vantarna på en själv haha
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sofie- Foto
2012-10-02 - 10:02:08

Håller med Johanna, väskan är jätte snygg!

Svar: kul att du gillar sofie!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

isabella
2012-10-02 - 11:24:47

Både scarfen och väskan gillar jag! Alexander Mcqueen upp i dagen!

Svar: mm och mcqueen är en favorit..älskar döskallar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Ella
2012-10-02 - 12:59:13

Jag tycker det börjar bli lite tjatigt med döskallescarfar men å andra sidan passar det bra in i ditt sortiment med armbanden.. Låter vettigt med förbeställning, är det något unikt tycker iaf jag inte det är några problem att vänta ett par veckor.

Svar: Ja lite tjatigt kan jag hålla med om men sen är jag dock en döskallesucker och tycker att det aldrig blir omodernt haha.
och härligt med kudner som du som förstår =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

alexandra
2012-10-02 - 21:16:41

skulle kanske köpa både väskan och scarfen

Svar: det gillas!=)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Johanna K
2012-10-02 - 21:34:20

Jag skulle definitivt klicka hem väskan och fylla på min samling av dödskalleväskor :)

Svar: härligt johanna!kommer nog läggas upp till förbeställning imorgon!
kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Katarina
2012-10-02 - 22:10:58

Gillar båda!

Svar: åh vad kul!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)
2012-10-03 - 13:25:35

Jag har redan 2 scarfar med döskallar (från Thailand) och mössa också :) Såg att det fanns på Gekås senast jag var där också? :)

Svar: kan det säkert finnas kära du =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Johanna K
2012-10-03 - 20:55:53

Åh! Nu har jag lagt en beställning på väskan. Längtar tills den kommer. Skulle vänta länge på den :)

Svar: åh vad roligt Johanna!skickar med ett extra armband till dig ;)
kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: