GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

working class hero...

2012-11-02 | 19:57:09 | Egocentrerat&Vardagligt

Godkväll kära blogosfär!
Hoppas ni har det mysigt och skönt och har en finfin helg framför er!
Min fredag har bara bestått av jobb. Har packat så jäkla många ordrar, tillverkat massa armband, printat så många följesedlar och ettiketter.
 
Som tur var kom mamma förbi framåt kvällen och tog med mig ut på en skön promenad så jag fick lite luft.
Men förutom orderpackande och varutillverkning så har ju då alla paketen postats, ett nyhetsbrev har gått ut och jag har även tecknat ett rosmönster som direkt hamnade på collegetröjor.
Denna helg handlar ni FRAKTFRITT på Avanna!
Ange koden WEEKEND1 i kassan.
Trevlig shoppinghelg på er!
 
Lite packning pågår...
En del av dagens orderhög...så himla glad at jag på Facebook, i mail, på Instagram och här på bloggen får så söta kommentarer att ni blir så glada när era Rosa Paket dimper ner, att det rosa gör det lilla extra ♥
Skull bag 2, Vit döskallescarf, Skull Metal Bangles, Stud Bracelets.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Katarina
2012-11-02 - 20:31:15

Kul att du får så många ordrar! Vet att ett paket är på väg till mig weei :)

Jeanette
2012-11-02 - 21:11:59

Har tipsat mina läsare i bloggen om din fraktfria helg:)

Jeanette♥
2012-11-02 - 21:41:49

Oj oj...tack så jättemycket. Hade inte väntat det, ville tipsa mina läsare om dig. Kul...då kan jag visa dem imorgon vad jag har valt och beställa:)

Jeanette♥
2012-11-02 - 22:02:33

Har skickat in en beställning, men är reggad med min andra mailadress: [email protected]:)

Svar: jättekul =)fast nu blev det ju den fraktfria koden du använde men den 15% koden är givetvis kvar tills du använt den =)
Tack för att du är en så fin kund..och läsare!kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: