GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

vita spetsar och svarta ben

2012-11-18 | 17:45:13 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här jag sett ut idag när det vankats födelsedagskalas för min älskade svägerska Mickan, så glad att du finns hjärtat♥
Rotade fram en gammal klänning från BikBok som tyvärr blivit för liten över bröna men det gör ju inget så här års när man kan ha koftor och tröja över och ha klänningen som kjol istället.
Efter den goda pajlunchen och kladdkakefikan tog jag och mamma en härlig rask promenad i skymningsmörkret.
 
Nu får det bli en kopp te och svara på en hög med mail..väldigt mycket bloggjulkalenderssponsringsförfrågningar* just nu..
 
 
* kanske det längsta ord jag skrivit..
Kommentera 1 st

Kommentarer
helle
2012-11-20 - 10:12:36

jättesöt outfit! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: