GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sommaren kom ju aldrig...

2012-11-12 | 21:48:20 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här såg jag ut på kalaset i lördags. Rotade fram min guldiga kjol jag reafyndade i somras som jag hade tänkt matcha till brunbrända ben och en enkel vit top..men sommaren kom ju aldrig och några bruna ben blev det inte..
Så fick nu matchas med strumpbyxor och en collegetröja.
Collegetröjan är för övrigt den modell som jag säljer på AVANNA, bara att jag här har en utan tryck.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Lisette Kepp
2012-11-13 - 01:03:50

Jäkligt snyggt att matcha guld med något så simpelt. jag gillar!

Banana
2012-11-13 - 15:44:00

Jag för min del tror nästan att guldkjolen och strumpbyxor är en finare kombo än bara ben. Det ser liksom lyxigare ut =) Jättefint!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: