GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

magical morninglight

2012-11-06 | 10:46:31 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Vilket fantastiskt ljus det var denna morgon. Underbar gråblå färg på himlen och guldigt solsken som flödade in genom fönstren.
 
Åh jag är så fotosugen. Tur att jag dragit ihop en Avanna-promo-photoshoot på fredag! Har ju fått in så himla mycket fina grejer till shoppen senaste tiden och måste ju fota lite lookbookbilder med detta. Blir ju ett lyft för shoppen överlag också och inte bara ha rena produktbilder.
 
Min tisdagsmorgon har dock ägnats åt att göra en logga till ett välgörenhetsprojekt för barn samt lite mailjobb.
Snart blir det armbandstillverkning och orderpack.
 
Och hipphipp hurra till min lilla brorson Scott som blir 1 vecka idag!
 
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Grimgoth
2012-11-06 - 14:24:52

Underbart vad naturen bjuden på vackra skådespel ibland.

Svar: indeedio!!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emma Härnqvist
2012-11-06 - 22:27:16

Men wow vilket vackert ljus!

Svar: ja det var verkligen jättefint!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: