GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

i min vackra vita vintervärld

2012-11-29 | 09:57:53 | Egocentrerat&Vardagligt

Åh! Det har kommit än mer snö under natten så nu är det helt vitt ute! Så himla fint!
Glömmer av varje år hur fint det faktiskt är..och ljuset snön ger..känns ju som det varit regnigt och grått konstant sen i maj.
Och nu är det helt lagom med snö..buskar och träd är lite bulliga, alla tak är täckta och det ligger lite på fönsterbläcken.
Så här får det gärna vara i en månad nu.
Det behövr absolut inte bli som 2009 och 2010 att Tidaholm får mest snö i hela Sverige..och 1 januari kan den vara borta igen och det blir sommar och varmt bums.
 
Jag fick morgonleverans från DHL och en låda med jättefina rosa kassar samt wellpapp.
Fick tips av en anonym kommentar/läsare om "Imagepack" i Västerås och jädrar vad snabb leverans och fin kundsservice.
 
Så nu ska jag åter bege mig ner i min källare/verkstad/fabrik och sätta på julmusik, tända adventsstake och greja mer inför imorgon och Öppet Hus!
Bland annat trycka fler handdukar!
Nu finns det än fler motiv på handdukarna och så har jag nu gjort om att de säljs separat istället för 2-pack!
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: