GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Friday = Busy day

2012-11-09 | 18:53:09 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej på er blogosfären!
Hoppas ni har en skön fredagskväll på G!
 
Min fredag har bestått av
1) Photoshoot
2) Orderpack
3) Post
4) Barnvaktande åt Pollyhjärtat ♥
5) Storhandling inför denna helgs födelsedagsfirande!
 
Ja dagen började med att jag med några kassar fyllda med smycken, sjalar, väskor, linnen, coollegetröjor, baseballtröjor och tshirts samt kameraväskan hade en Avannaphotoshoot med Jenny och Catrin för att ta lite mindre somriga LookBookbilder till Shoppen.
Dock sken solen så skarpt, för första gången på länge, så bilderna blev ändå soliga och varma, haha.
 
Nu ska jag hälla upp ett glas rött och göra lite fredagsmiddag till mig och min  karl.
 
 
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: