GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Factory Girl

2012-11-14 | 18:38:51 | Egocentrerat&Vardagligt

Pust och stånk! Vilken tid och energi det tar det här med att helt göra om i Avannaverkstaden/fabriken/kontoret nere i källaren för att få det lite mer "öppethus/butiks"vänlig.
Jag organiserar och omorganiserar. Flyttar , sorterar, flyttar igen osv.
Men det blir fint!
Hängt upp massor av mina tavlor som jag målade när jag var inne i tavelmålarperioden för två år sen.
 
Men nu ska jag sätta mig och göra ett lass armband för om nån timme eller två kommer ägaren av butik Violen i Falköping som är Avanna-återförsäljare och ska fylla på sitt utbud med lite nytt och slutsålda produkter.
Kul!
Har även haft Pollypixkund här som hämtat upp förstoringar. Så det är en väldigt blandad och mixad arbetsdag, lövely!
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Liie
2012-11-14 - 18:50:41

nice! vad stort du ser ut att ha det! :)

Annster
2012-11-14 - 19:06:30

Vad roligt att allt går så bra :)

yasmine modell mamma och fru
2012-11-14 - 20:50:28

ha en fin kväll
kram

Bella Davis
2012-11-15 - 11:21:25

Hallå där:) fått en bra start på dagen? Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: