GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

curly sue

2012-11-22 | 20:53:41 | Egocentrerat&Vardagligt

Godkväll på er blogosfären.
Jag sitter här i badrock och en kolsvart ansiktsmask i nyllet "Acne Killer"..ska bli kul och se om den håller vad den lovar - att den dödar alla pormaskar.
 
Har fått så många fina komplimanger här på bloggen och framförallt Instagram om nya frisyren/hårfärgen. Värmer massor.
Känns lite ovant än..och tyvärr har lockarna redan gått ur, buhu. Tog en promenad med mamma förut och det småduggade lite och var skitfuktigt ute.
 
Men innan promenaden såg jag ut så här, har på mig ett av de nya underbara halsbanden från Avanna samt döskallecuffsen som kom igår tillsammans med ett par stuprörsjeans och en enkel svart tischa.
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
johanna
2012-11-22 - 21:24:45

Håret ser superfint ut! :)

Anonym
2012-11-22 - 21:34:40

vart fick du tag på ansiktmasken? vet du ifall den går få tag i butik? eller måste-måste man köpa via internet? kram

Svar: såg en annons på Facebook och köpte på luxustyle, tror jag det heter.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emmie
2012-11-23 - 11:06:52

Hej! :)

Hur var ansitksmasken???

Funderat på att köpa den, har en hel del pormaskar nu speciellt sen jag slutade röka nu när giftet ska ut ur kroppen, behöver något bra :)

Svar: hej du =)Jag vet inte riktigt , pormaskarna är kvar på näsan men de känns hmm lite "blekare".
Fått en finne på kinden idag men vet inte om det kanske är en utrensande effekt också på den. Ska testa 1-2 ggr till.
Huden känns iaf märkbart lenare.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: