GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Black Soul

2012-11-15 | 20:58:29 | Egocentrerat&Vardagligt

Hmm så konstigt..trodde jag hade bloggat idag men det måste jag bara ha "tänkt".
Men men vissa dagar hinns det knappt med...därför jag älskar Instagram så mycket tror jag..Iphonen har jag ju allt som oftast på mig och med mig  och det går så snabbt och kopplat både till Twitter och Facebook på samma gång. Känns även som man får mer respons på Instagram från följare och mer pepp och stöd.
Så heja Instagram!
 
Nej Nu ska jag fortsäta motivskissa litegranna.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Jeanette♥
2012-11-15 - 21:16:29

Har du twitter också alltså? Jag började nyligen att twittra:)

Svar: haha ja jag har ju det men ärligt talat jag begriper mig inte på det..varken hur man gör eller hur man ens ska läsa andras twwet..fattar aldrig om nån skrivit nåt eller de retweetat nån annan ..tycker twitter är skitkrångligt..så twittrar enbart via instagram haha
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: