GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Avanna Öppet Hus!

2012-11-28 | 12:14:21 | Egocentrerat&Vardagligt

Jag grejar donar fejar stökar och bökar för fullt nu inför mitt första "Avanna Öppet Hus!"
Så mycket att tänka på och göra så det ser trevligt och inbjudande ut för Er som vill komma och shoppa och mingla lite.
Försöker få min verkstad/källare/kontor/fabrik att se lite butiksaktig ut.
Men får hoppas kunder och besökare har lite överseende och tycker vissa saker snarare är charmigt än snyggt "byggt". Haha
 
I alla fall, Alla Tidaholmare och självklart alla som har vägarna förbi och vill komma så är Ni välkomna på Avanna Öppet Hus ! på fredag kl 14-18!
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Malin
2012-11-28 - 21:40:38

Åh, vad kul! Önskar jag bodde lite närmare! Kram

Sanna
2012-11-29 - 17:52:05

När du skrev om detta första gången tänkte jag skulle försöka ta mig till Tidsholm- men jag jobbar till 18.... Och bor i Lidköping, så det får bli en annan gång. Lycka till!

Svar: om det går bra imorgon ska jag absolut försöka ha det fler ggr =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sanna Andersson
2012-12-02 - 18:47:31

va synd att jag bor så långt ifrån annars hade jag gärna kommit på besök och kollat in alla dina produkter =)
Hoppas det blir fler gånger och att jag då kanske kan ha möjlighet att titta in =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: