GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Svett, Stefan Schwarz och Vampyrer

2012-05-13 | 15:07:31 | Egocentrerat&Vardagligt

Hej på er blogosfären.
Hoppas ni har en skön söndag!
Jag sitter här svettig och skitig nu först efter att jag och mamma promenerade upp till berget och där sedan tog en backig powerwalk/kombinerad intervall/jogging i backarna, gick hem och efteråt klippte jag hela gräsmattan..och vi har stooor trädgård och gräsmatta.

Ska göra iordning lite fika nu och kolla på ett avsnitt Vampire Diaries eller två...ja jag börjar se om serien nu för att försöka stilla min abstinens något nu efter säsong 4 som väl kommer dröja ända till september/oktober.

Ikväll är det Mästarnas Mästare och ÄNTLIGEN dags för Stefan Schwarz...Svarre Dobb..ujuj, kanske min största kändiscrush nånsin.
Finns viss risk att min riktige darling Stefan kommer bli trött på mig nu kommande program...

Kommentera 2 st

Kommentarer
Josefine - daggdroppe
2012-05-13 - 20:25:08

Härligt med intervallträning och gräsklippning på det. Toppenträning ju. =)

Josefine - daggdroppe
2012-05-13 - 20:25:08

Härligt med intervallträning och gräsklippning på det. Toppenträning ju. =)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: