GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

känner mig lite smutsig..

2012-05-24 | 09:30:32 | Egocentrerat&Vardagligt


...en lite allergisvullen bloggerska som ändock njuter av att det är sommar!!


Godmorgon blogosfären.
Ahh ljuva sommar!
Klev opp vid sju och satte mig här på altanen med frukostmackor och en kanna te.
...bara för att se att mitt twitterkonto levt sitt egna liv under natten och skickat fula meddelanden och spam.
Usch. Jag har fått en del sånt från andra twittrare senaste dagarna och nu är det alltså jag som "gjort" nåt mot andra..Hackat? Virus?
Vete fan...känner mig bara lite hmm smutsig och skäms fastän jag ju inte gjort nåt själv.
Men förlåt ändå till alla det berört.
Och jag som knappt förstår mig på twitter. Jag har det liksom bara och uppdaterar det med min Instagram t ex.

Nåväl. Idag står mest jobb på agendan. Och tandläkarbesök.
Å så får jag besök av mina två söthjärtan - brorsdotter och svägerska i eftermiddag ♥
Kommentera 5 st

Kommentarer
Malin
2012-05-24 - 10:44:54

Det där händer lite nu och då, byt lösenord så ordnar det nog sej :-)



Ha en fin dag! Kram!

IDASWARDROBE.com
2012-05-24 - 10:46:19

Tråkigt med twitter :( Vad heter fröken på instagram? :)



Så jobbigt du har det med allergin när allt man vill är att njuta av våren! Men visst är det som värst den här tiden och blir bättre mot sommaren?

Kramis!

Helena
2012-05-24 - 19:49:06

Tja!

Har tänkt meddela dig i tigigare om detta men "glömt av" men fick som tur var en påminelse igår :)

Om du kollar på denna musik video och kollar riktigt noga på sångerskans linne så kanske du får ett litet smile på läpparna :)

http://www.youtube.com/watch?v=3XBDP9W8yzo



Kramis



Helena
2012-05-24 - 19:53:17

Tja jag igen...

Syns nog lite tydligare i detta youtube klipp...http://www.youtube.com/watch?v=aHH7BCpkDAc&feature=channel&list=UL

Moa
2012-05-25 - 07:19:52

Det är verkligen ingen fara, fina du! Bara tråkigt att det kan hända.. :/ Hoppas det inte händer för dig igen!

Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: