GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Cupcakes på hjul

2012-05-08 | 08:44:12 | shopping, provrummet & cravings

Jag har inget körkort. Jag började läsa teorin där på gymnasiet för hmm..många år sedan nu men tyckte det var förbannat tråkigt.
Jag övningskörde med pappa några gånger men jag tyckte att det kändes totalt jätteskrämmande alltihop.
Jag litar inte på mig själv i trafiken. Jag är alldels för tankspridd och disträ och drömmer mig bort i tanken.
Va sjutton jag är ju en mindre trafikfara ibland bara på cykel.
Och cyklar är inget som intresserar mig heller, jag har min mormors gamla cykel utan växlar. Den är ranglig och skranglig, men den funkar väl de få gånger jag cyklar.

..men om jag nån gång skulle ha några tusenlappar över och få för mig att lägga dessa just på en cykel..ja då tror jag att jag funnit min drömcykel: Monark Cupcake.
En cykel med cupcakemönster och sadeln ska ha en tecknad cupcake och recept.
Gud så sött!

Kommentera 7 st

Kommentarer
Sara
2012-05-08 - 08:50:43

Men åh, söt då! =)

johanna
2012-05-08 - 09:11:34

oh dear jag dör så söt!

s p i n d e l t j e j e n
2012-05-08 - 12:37:37

Den är jättefin, kikade på den förra året när jag ville ha ny cykel :)

Malin
2012-05-08 - 14:13:29

Cykel som är det bästa som finns, sjukt smidigt att ta sig fram med! Skulle iofs gärna ha en bil för att matcha mitt körkort också, men det är inget som ekonomin tillåter just nu..

Mary
2012-05-08 - 15:31:39

En sån har jag velat ha hur länge sen. Eller liknande. Så himla fina! Fast jag skulle vara sjukt rädd över att lämna den på gården, så borde kånka upp den till lägenheten varje kväll (Ja, till översta våningen... självklart - det är alltid översta våningen.)

Hanna
2012-05-09 - 00:33:36

En sådan vill jag också ha, den är så söt! :)

Kelly
2012-05-14 - 14:02:24

En vän till mig har denna cykel, den är underbar!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: