GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

sött

2012-03-30 | 17:10:56 | Egocentrerat&Vardagligt



Min godisskål inför helgen. Älskar de rosa, gröna och vita mintchokladkulorna.
Några persikor och lite lysemelk och några center.
Och så de ljustaste gula och svarta wienegummina, de andra färgerna gillar jag inte.
Vad har ni i er godisskål denna helg?

-----
Jag har det riktigt jobbigt just nu på många plan. Det är tungt och ångestfyllt. Men nu är det helg och jag ska inte gråta en tår denna helg. Jag ska koppla av och må bra och ha det gott.
Tjuvstartade helgen litegranna med mamma och  med en riktig långpromenad upp till berget, 3,5 km backiga spåret där uppe och så några km hem igen.
Jag har städat så det luktar gott och nu ska jag förbereda en god fredagsmiddag till mig och mitt hjärta.
Kommentera 10 st

Kommentarer
Anneli
2012-03-30 - 17:27:11

Ha en riktigt härlig fredagkväll och helg! Fått min fina shoppingbag men törs inte använda den riktigt än eftersom jag har en fråga som jag skickat iväg. Stor kram och hoppas att skiten vänder för dig! Du verkar ha så mycket bra och fint på gång!

L I L I J A
2012-03-30 - 18:19:16

Blir inget godis för min del.. Är inte så förtjust i sånt. Vill jag gotta mig så föredrar jag pizza & vin, så det lär nog bli lite sånt i påskhelgen istället, haha.



Hoppas helgen får dig att koppla av & ladda om batterierna!

carro
2012-03-30 - 18:30:53

Det är så lustigt det här med smak, hur något kan vara så gott i någon annans mun, o äckligt i min!

De ljusgula gummina slänger jag alltid om de råkar komma med i påsen. Men de svarta är favoriten!

Malin
2012-03-30 - 18:58:02

Men vad är det som händer Anna?? Jag blir orolig! Inte vara ledsen! Skickar massa kramar!

smäm
2012-03-30 - 19:09:04

Marabou mintchoklad hos mig :D

Johanna K
2012-03-30 - 20:11:33

Åh! Jag såg den här bilden och powerwalkade ned till ICA och köpte en likadan påse med godis. Hihi!

Anna
2012-03-30 - 21:09:55

Men. Vad är det som pågår? Tråkiga och dåliga saker.. Obra.

Njut av det goda i påskägget. Väl värt!



Styrkekramen

Karin - tjofftjoff
2012-03-31 - 09:19:04

Vad himla tråkigt att du har det jobbigt :( hoppas det går över riktigt snart.



Åh där kulorna köpte alltid min morfar! God godisblandning du har, lite fränt att jag just bloggade om godis. Se hur min skål såg ut igår:



http://tjofftjoff.blogg.se/2012/march/nar-godis-ar-som-godast.html



Kram på dig!

Helén
2012-04-01 - 09:43:40

Fan vad tråkigt att höra. Ursäkta språket. Har ju framkomit tidigare på bloggen att det finns saker i ditt liv som är jpbbiga för dig. Men man hoppas ju att det ska bli bättre. Eller så bra de kan bli, beroende vad det är.



Hoppas verkligen att du kan hitta glädjen igen, nånstans. Du verkar vara en väldigt fin människa och du borde få ha det bra. Fast de flesta förtjänar ju att ha det bra. Vad snurrigt det blev. Hoppas iaf att du haft en bra helg.



Kramis



STYLEMIND
2012-04-03 - 01:13:29

Vi har typ samma godissmak! :))



EN STOR styrkekram till dig!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: