GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

..och det blåser genom hallen

2012-03-19 | 09:56:00 | Musik/Böcker


Winnerbäck, göteborg sommaren 2010


Måndag igen då och som alltid är måndagar helt fullspäckade med jobb. Printa och packa ordrar, kundtjänstmail, adminsitrativt och pappersjobb, planering och strukturering.
Och sådant här gör jag allra bäst med att ha alla Winnerbäcks plattor på Shuffle på Spotify....mmmm
Bästaste Winnerbäck!

Växlar lite med lite John Lennon och Bob Dylan.

Vad lyssnar ni helst på medan ni jobbar?
Kommentera 4 st

Kommentarer
Tjugofemte December ♡
2012-03-19 - 11:26:33

När jag jobbar är det mestadels LARM, telefoner och mera larm som förgyller mina öron, men när jag är hemma bli det Cee lo Green (Bright lights bigger city) och Jame Woon (Night Air) och kanske lite Antilop. Hårdrock när jag städar :)

/Carola

Hayley
2012-03-19 - 12:22:13

Jag lyssnar helst på Trance när jag sitter och pluggar. Gärna sådan trance som inte är Vocal. Min hjärna har lite svårt att fokusera och det slutar oftast med att jag skriver ner texterna till sången. Sedan i efterhand när jag läser det jag skrivit så fattar jag nada! ;D

..:Sarah:..
2012-03-19 - 19:25:30

och jag köpte biljetter häromdan till Lasses gävle besök i aug <3 älskade lasse.

Hanna
2012-03-19 - 23:30:30

Winnerbäck är så bra! Ska se honom live i sommar då han kommer till Läckö Slott, ska du/ni det? :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: