GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

love it, do it!

2012-03-07 | 10:11:41 | Avanna konst/design/foto

God förmiddag blogosfären.
Idag har jag vaknat med en ganska stor portion "jävlar anamma"känsla samt en hel del pepp pepp pepp!
Jag och svägerskan planerar massa roliga photoshootidéer och jag vill sätta igång genast!
Jag har nästan gjort färdig designen nu till Pollypixbloggen och snart ska jag gå ner i källaren och min Avannaverkstad och tryckeri och printa och packa ordrar.

Jag blev för nån månad sedan kontaktad av modesajten Fashiolista som är ett modecommunity för oss modegalna människor där man sätter hjärtan på saker man gillar.
Fashiolista hade märkt en ökad trend att folk la  till och "älskade" Avannagrejer så vi har inlett ett samarbete där jag är jag/Avanna tillhör Fashiolistas " Shops we love" och AvannaShop har snabbt fått en hel del followers och gillare.

Vissa plagg har fått flera tusen hjärtan vilket känns jättekul och Avanna blir mer känt utomlands.

 

Det är en riktigt kul sida där man kan få massor med tips, inspiration och hitta nya modefavoriter!

Kommentera 6 st

Kommentarer
Annika
2012-03-07 - 11:06:37

Tack snälla Anna!

Du HAR funnits här för mig! Tänk inte något annat gumman!

Och att vi gled isär...ja, men så blir det ju lätt när någon flyttar en bit bort som jag gjorde.

Men det fina med oss är att vi ändå alltid finns kvar för varandra och när vi ses är det som om inget tid har gått sedan vi sågs senast, och det är det som är vänskap baby :)

Pusspuss på dig fina!

Mia
2012-03-07 - 11:32:55

U have very lovely blog! :) Greetings from Finland :)

Ella
2012-03-07 - 12:39:26

Vad roligt att du blir uppmärksammad även utomlands och av en sån stor site! Det är du verkligen värd :-)

Anneli
2012-03-07 - 16:49:23

Men va grymt Anna, grattis!

Maria - Min väg till fotograf
2012-03-07 - 19:20:35

Hur är man med i tävlingen du har där på??

Lisbom
2012-03-08 - 19:06:37

Åh vad roligt!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: