GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

from shitty to sunshine

2012-03-29 | 22:18:26 | Egocentrerat&Vardagligt

Godkväll blogosfären!

Jag har haft en riktig kukdag - pardon my french. Eller ja en en helvetes skitdag fram till tretiden ungefär.
Allt som kunde gå fel gick fel och allt som inte fick gå fel alls gick naturligtvis fetfel.

Men sen vid tre kom min älskade bästa svägerska och kollega och partner in crime Mickan, ty ikväll hade vi ännu ett företagsevent inbokat med PollyPix Photography.
Så efter några timmar förberedelser, lite välbehövt häva-ur-sig-snack och gos med min brorsdotter ♥ så begav vi oss till min gamla arbetsplats färgaffären där Ladies Circle anordnade en "Ladies Night" för tredje året i rad där bara kvinnliga företagare får ställa ut, bara kvinnor får komma och där vinsten av biljett och lottförsäljning går till välgörenhet.

Ett jättebra sätt att visa upp sig och sitt företag på och våra visitkort och infomaterial gick åt som smör i solsken och flera intresseanmälningar till bokningar trillade in.
Kul!
I heart photography!!

Och så här glad lyckades jag bli efter dagens alla bekymmer:

Kommentera 5 st

Kommentarer
Annster
2012-03-29 - 23:04:11

Vad roligt :)

johanna
2012-03-30 - 08:58:54

Jag hade också en pissdag igår. Men en mysmiddag med mamma, lite vin och mammaprat hjälpte!

Hoppas fredagen blir bättre för oss båda!

Mickan
2012-03-30 - 09:12:10

Älskade fina du ❤

Elin Atterstig
2012-03-30 - 10:43:28

Tjoho! Härligt :)

Nina
2012-03-30 - 16:34:42

Vad bra att det ordnade upp sej. =) Ha en trevlig helg!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: