GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

candy day

2012-03-03 | 09:39:54 | Egocentrerat&Vardagligt

Sweet saturday! Bästaste tiden på veckan. Skall strax möta upp och bege mig ut på powerwalk med mamsingen. Ikväll är vi bjudna på middag hemma hos päronen och däremellan hade jag tänkt försöka ta tag lite i en del av de resterande flyttlådorna vi  inte tömt samt mina garderober.

Och  kanske det kan bli en eftermiddagsfika i solkenet på altanen idag...mmm..

 

Hur ser era lördagsplaner ut?

Kommentera 4 st

Kommentarer
J e n n s a n s v ä r l d ♥
2012-03-03 - 13:12:51

Åh mysig lördag!

Jag ska storstäda. Rensa, kasta, fota kläder och sälja. Ut med det gamla, in med det nya! :) Vårstädning skulle man ju kunna kalla det!

Kram Anna!

Micke
2012-03-03 - 16:26:30

MUMS!!! :-P

Fast hade jag varit med och delat så hade jag tagit all chocklad och lämnat resten. ;-)

Karin B
2012-03-03 - 16:48:59

Mmmm, det där ser ut som en alldeles perfekt candy-blandning.....kramen =o)

Anna E
2012-03-03 - 17:53:56

Min lördag: promenad + fika med en kompis. Shoppat överkast till mamma. Lägga ut säljes-annonser på några saker. Dammsuga. Träna. Soffhäng till Melodifestivalen eller någon film.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: