GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

work done, satc time

2012-06-25 | 21:25:46 | Egocentrerat&Vardagligt

Ujuj nu är jag alldeles trött i huvud och nacke.
Har suttit och jobbat från tidig morgon tills nu ungefär.
Pappersarbete, ordrar, mail..
Jag har gjort cirka 60 döskallearmband i alla möjliga färger, styles och utformningar.
 
Så nu ska jag ta mig en kopp te och en chokladbit och lägga mig i soffan och se ett avsnitt SATC eller två..är extra sugen på asvnit 83, säsong 6 " A womans right to shoes".
 
Blir alltid lika sugen på ett par silvriga sandaletter och de "perfekta" gröna jeansen/militärbyxorna när jag ser det avsnittet.
 
Kommentera 10 st

Kommentarer
Anonym
2012-06-25 - 22:15:52

fint verkligen, ha en bra dag ❤

Svar: detsamma önskar jag dig!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Pauline
2012-06-25 - 22:20:09

SATC är bästa avkopplingen :-) Mysigt!

Svar: indeed it is!kram
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

neva
2012-06-25 - 22:44:25

Vad kul att du fick vara med i veckans blogg! Så inspirerande blogg!:D

Annster
2012-06-25 - 22:47:49

Älskar SATC :)

Svar: u and me both then =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

neva
2012-06-25 - 22:50:06

vad kul att du fick vara med som veckans blogg! You totally deserve it:D

Svar: tack vad gullig du är!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Linn
2012-06-25 - 23:31:32

Enjoy! Låter som den perfekta avslutningen på en hård arbetsdag.

Svar: åh det var verkligen jätteskönt slut på dagen =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Mörktopp
2012-06-26 - 06:33:05

Väldigt väldigt komiskt!!! Satt och tittade på bland annat det avsnittet igår!!!! ; ) Jag kommer aldrig att gifta mig jag heller, kanske ska jag gifta mig med mig själv istället jag också!? : )

Svar: ja det är fasen ingen dum idé att gifta sig med sig själv haha =)Älskar avsnittet efter det också med David Duchovny som gästskådis, och transa/homo home coming balen...mmm!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

NeaLi
2012-06-26 - 09:58:30

Åh det är ett av mina favoritavsnitt :)

Svar: mmm det är underbart!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Mörktopp
2012-06-26 - 17:38:32

Ja! När dom blir sams i slutet och dansar "tryckare" tillsammans och Carrie står och dansar för sig själv men ändå väldigt nöjd med tillvaron. : )

Svar: ja gudars det är en av mina absoluta favoritsekvenser i hela serien..precis som slutet i cock-a-doodle-doo när de är lyckliga och festar uppe på taket =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

evelina
2012-06-29 - 20:41:47

sex and the city är nog det bästa som någonsin visats på tv:D LOVE IT!

Svar: totally agree!kram
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: