GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

summer on my doorstep

2012-06-19 | 20:22:30 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Haft en underbar dag, fylld med jobb, varvat med besök från fina Zabina med sin söta dotter, och så fick jag besök av min moster som kom med jordgubbar, blomma, brie och glass.
Ikväll har det hunnits med en kvällspromenad med bästa vännen.
 
Måste säga att jag älskar blogg.se nya bloggverktyg! Nya funktioner som att det går ladda upp flera bilder på en gång, tagga inlägg, placera inläggen i flera olika kategorier och nu går det lätt att direktsvara på alla kommentarer inne i bloggverktyget - så smidigt och bra som jag längtat efter den funtionen!.
Så från och med nu kommer jag endast svara på kommentarer här i egna bloggen.
 
Nu ska jag ta mig nåt gott att äta, njuta av sommarens dofter och ljud som sprider sig in från öppna altandörren samt kolla Top Model och Project Runway All Stars.
Kommentera 8 st

Kommentarer
Art By Tina - Konst & Fashion
2012-06-19 - 21:12:53

Tack sötaste vad du är gullig! Ska shoppa så fort jag fått hem midsommarlönen=)

Svar: sounds great babe! Kramar!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Frida
2012-06-19 - 21:24:25

det nya bloggverktyget är grymt, jag håller med! det var på tiden att det förnyades lite :)

Svar: ja verkligen, men nu är blogg.se verkligen bäst, grymma startsidan/orna, bloggar som lyfts fram, verktyget med mer.
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Anna J
2012-06-19 - 22:01:12

Vilka härliga blombilder! Lådan som det står Welcome är superfin. Var har du hittat den?

Svar: jag fick den i present med blommorna i idag av min moster så vet inte var den är ifrån, men verkligen jättefin!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Jess
2012-06-19 - 22:18:27

Ja nu när man har haft några dagar på sig att vänja sig så är det nya bloggverktyget riktigt najs :) Vore dock fint om de får igång funktionen "svar till mig" för det är i väldigt sällsynt att jag går tillbaka dit jag kommenterat. Men det kan ju vara jag som är lat också.

Svar: om man lämnar sin mailadress kan man ju få svaret dit =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Jess
2012-06-19 - 22:33:13

Nu gick jag tillbaka bara för att, och ja det är klart man kan lämna mailadressen men känns så omständigt haha :) Är nog jag som är lat och inte orkar klicka runt så mycket, verkar ju dock som de håller på att utveckla funktionen att se svaren på sin egen sida så får hoppas på den :)

Svar: haha jag lämnar nästan alltid mailadressen i fältet med namn och bloggadressen..fast tror inte jag vill ha kommentarsvar till mailen dock..men ja ska bli spännande att se kommande utvecklingar =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Annster
2012-06-19 - 23:01:02

Vackert! :)

Svar: tack sweetie!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

IDASWARDROBE.com
2012-06-20 - 09:27:42

Gillar också nya verktyget! Saknar bara att kunna markera alla nya kommentarer som lästa samtidigt.
Så vackert med blommorna! Kram

Svar: jag får inte så mycket kommentrarer ändå så för mig går det bra att godkänna en och en haha
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

LIEEYA - ART MY WAY ♥
2012-06-21 - 09:59:03

hej, jag undar över en sak som jag hoppas du kan hjälpa mig med. När du har svarat på en kommentar så under det så står det "Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär." Hur ändrar man texten där? Jag hittar inte var man gör det så skulle vara tacksam för svar. Kram, Lieeya

Svar: Jaså gör det? Det har inte sett att det står så det har jag ingen aning om =/Verkar ju vara bloggtiteln man skrivit in nånstans då.
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: