GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

passion for photography

2012-06-09 | 10:10:03 | Foto/Fotografering



Ovan ser ni en del bilder ifrån min fotoportfolio.

Åh just nu skulle jag kunna ge väldigt mycket för att ha en plåtning inbokad denna helg....det kryper i kroppen just nu av fotolängtan och fotolust.
Jag är så glad att jag mer och mer hittat tillbaka till fotograferandet som yrke och den lyckliga salighet jag känner där bakom min Canon.
Inget slår känslan när man ser att man fått till den där WOWbilden och man lyckats fånga någon annans mest värdefulla ögonblick av kärlek, lycka, eufori och minne för livet.

Jag är så glad att jag återigen vågat börja satsa mer på fotograferandet , både solo, men också och främst tillsammans med min älskade svägerska och vårat PollyPix som jag hoppas kommer bli det mest  naturliga valet för alla Tidaholmare i val av fotograf.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Hanna - Mode och min vardag
2012-06-09 - 21:24:35

SÅ fina bilder!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: