GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

med en maskros på fingret...

2012-06-27 | 18:52:07 | Egocentrerat&Vardagligt

Efter vad som känts som konstans ösregn i flera dagar så gör visst sommaren och solen ett besök denna eftermiddag och kväll.
Grannarna verkar ta fram grillen i panik..jag har nöjt mig med att steka mig två korvar i stekpannan.
Men njuter ute på altanen nu med två av katterna bredvid mig sovandes i varsin stol.
Jag ska data/FOAPjobba i några timmar nu och lyssna på sommarens kvällsljud.
 
Älskar verkligen den här gula klänningen från Lindex, så luftig, skön, slapp och fin..och precis så där Carrieaktig att sitta och laptopsmattra i som jag trodde.
Den fina "maskros"ringen är ifrån OASAP.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Annster
2012-06-27 - 19:27:50

Fina bilder på dig! :)

Svar: tack sweetiepie!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Annika M Sriwanna
2012-06-27 - 22:12:15

kul med veckans blogg hörru :D

Svar: ja verkligen!kram!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

ANNAWII ♥
2012-06-27 - 22:19:20

Men så söt ring! Älskar maskrosor!

Kram <3

Svar: ja den är urgullig, söt rund och bullig =) Tror den skulle passa dig ypperligt!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Josefine
2012-06-28 - 09:20:06

Ja den klänningen passar dig jättefint! Fint och fräsht med gult också.

Svar: tack sötnos! massa kram!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: