GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

in a yellow dress and high heels

2012-06-23 | 10:55:52 | Outfits och Garderoben

Hej på er sötnötar. Hoppas ni hade en jättefin midsommarafton och att ni nu har en skön midsommardag!
Min midsommarafton var väldit lugn. Vi satt hemma hela förmiddagen Stefan och jag, sen tog jag en promenad och Piggelin med mamma. Hem för dusch och lite ombyte innan vi skulle hem till mina föräldrar för lite mat och dryck.
Regnet kom och det är lite andra grejer som just nu lägger en ledsam hinna över läget som är.
Så vart hemma igen vid 23tiden, gjorde mig en stor kopp te och såg en film.
Idag tänker jag nog bara tomta runt här hemma och ha det gott.
 
Så här såg jag i alla fall ut igår, nya fina Lindexklänningen tillsammans med blommiga skyhöga klackar och ett svart halsband.
 
 
Kommentera 9 st

Kommentarer
Lottis
2012-06-23 - 11:42:14

Ledsamheter är inte roligt. Hoppas det löser sig, vad det än är och att det snart känns bättre igen <3 Kram på dig

Svar: tack sweetie, en del saker hoppas jag löser sig på bästa sätt..vissa saker kommer bara ha tråkig utgång hur det än går. kram
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

s p i n d e l t j e j e n (och lilla Pyret i magen)
2012-06-23 - 13:54:59

Jättefin och somrig! :)

Svar: tack sweetie! puss
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

smultris
2012-06-23 - 16:49:17

åhh vad somrig och fräsch du var/är... själv körde jag med svarta stuprör och svart linne, vi hade det så jäkla blåsigt.
trist när man längtat efter midsommar så himla länge och bara velat klä sig som en sommarprinsessa, som dig ;)

Svar: tack sötnossnygging! Tja, vi fick ju sitta inomhus efter kl 20 då regnet kom och på väg hem hade jag både kofta, stpr jacka, luva och foppatofflor istället, haha!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Ida
2012-06-23 - 17:26:59

Så fin du var i gula klänningen! Hoppas det tråkiga blir bra snart.

Svar: tack ida! Massa kram!!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Anna O
2012-06-23 - 20:41:26

Vad fin du var i klänningen!! Jättevacker! Hoppas allt som är ledsamt löser sig! Kram!

Svar: Tack raringen. JAg hopas också en del knutar löser sig till det bästa..sen är det vissa saker som nu bara kan ha tråkig utgång hur man än vrider på det =(kramar!!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Josefine
2012-06-24 - 12:29:12

Fin som alltid Anna. =)

maria
2012-06-25 - 11:14:18

Vilka snygga skor!

Svar: tack =) I love them!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Jessica Inspera
2012-06-25 - 14:41:52

vilket underbart fint hår du har!

Svar: åh men vad gullig du är =) tack!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Sara
2012-06-25 - 17:23:53

Så sommarfin du är!

Svar: tack sweetie!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: