GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

my new t-shirt

2012-07-02 | 21:48:17 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

Det absolut bästa med att ha eget tryckeri?
Att jag på bara några minuter kan testa en idé på ett print och ha ett färdigt plagg i handen.
Eller som idag.
Jag blev så kär i de nya döskallehalsbanden och jag kände samtidigt att jag inte hade nåt att ta på mig.
Så jag tog produktfotot på halsbanden och gjorde ett tryck på en tischa.
 
Supernajs!!
 
 
Finns på www.avanna.se
Direktlänk--> http://avanna.se/summer-fashion/voodoo-skull-tee/
Finns även som linne --> http://avanna.se/summer-fashion/voodoo-skull-linne/
 
 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Takai;
2012-07-02 - 23:37:58

denna var riktigt fin!! <3

Svar: så roligt att du gillar den =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

adelle
2012-07-03 - 14:36:05

Det blev jätte snyggt! och halsbanden är så fina!

Svar: tack raring!tycker också det blev ganska så jäkla snyggt ;)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

A
2012-07-03 - 17:13:56

Förlåt att jag svär - men satan så snyggt! :)

Svar: jag gillar den typen av svordomar extra mycket ;)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: