GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

höga klackar

2012-07-01 | 10:53:25 | Musik/Böcker

Som sagt, pocketbokoholic...kom hem med en ny pocketbok som jag liksom bara i förbifarten roffade åt mig på Ica häromdagen. Den hamnade lika snabbt i korgen som fiskpinnarna, tampongerna, kattmaten och gurkan.
Men omslaget såg ju så härligt ut..
 
Och kan ju säga att mina pocketbokoholickänslor samt plånbok lever väldigt farligt nu när Ica, Coop och bokhandlarna svämmar över av 3för99 på böckererbjudanden..
 
Men men Juli börjar med spöregn så vad ska man annars göra då än att sitta inne och läsa?
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Mika
2012-07-01 - 14:09:08

Alltså. Jag måste bara säga att FA-AN så fina grejer du har på din webshop. Är totalkär i topparna med dösklletrycken, och alla armband med döskallar. Vill ha alltihop! Keep up the good work, får nog bli en beställning framöver eefter födelsedagen som stundar. YOU GO GIRL!

Svar: tack så hemskt mycket! Ingen blir gladare än jag när nån berömmer Avanna =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Banana
2012-07-01 - 14:50:27

Jag har läst den där och gillade den!

Svar: har bara kommit nåt kapitel men den är rolig =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Lina
2012-07-01 - 23:33:26

Hej, jag skulle behöva din hjälp med att säga vilken hårfärg jag skulle passa i. Finns ett inlägg som handlar om det med en bild på mig. Kolla gärna och säg sedan vad du tror jag skulle passa i. Kram! :)

Svar: hoppas du blir nöjd med din nya hårfärg!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Lina
2012-07-01 - 23:34:15

Oj förlåt, var inte meningen att skicka igen.. :s


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: