GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

för dig som vill göra egen design eller starta egen shop!

2012-07-09 | 16:44:23 | Avanna konst/design/foto

Du vet väl om att AVANNA.SE inte bara är en webshop där du kan köpa det jag designat utan att det även är ett tryckeri?
Under fliken AVANNA & YOU kan du beställa dina egna designs/foton/bilder på vita och gråa linnen, vita tshirts och naturfärgade tygkassar.
Går även ordna unisextshirts och magtröjor om så önskas.
 
Vill du trycka fler än ett ex och kanske faktiskt starta upp en egen shop med eget sortiment så kan du maila offertförfrågan på [email protected]
- tryck på vita och ljusa plagg
 samt tygkassar
- kan hjälpa dig med inköp av grossistplagg
- högkvalitativt digitalt tryck som inte känns på plagget.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anonym
2012-07-10 - 20:00:02

åh vilken bra idé!
som vanligt blir jag sugen på göra allt.... synd bara jag inte är så modeintresserad eller har något mönster på lut ;)
däremot sälja smycken, är det värt skapa webshop eller bättre med tradera? kram

Svar: det beror väl lite på hur stort du vill göra det till..om du vill ha det som hobby eller faktiskt ha ett smyckesföretag =)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

A
2012-07-12 - 23:56:15

Vilken fantastiskt bra idé att du även går den här vägen.
Jag har så många idéer ibland som jag skulle vilja förverkliga men det känns så avlägset.
Ska fundera på detta.
Satt just och berättade för min man hur himla duktig jag tycker du är!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: