GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en sån där dag som bara är livet...

2012-07-07 | 19:02:57 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Bild från häromdagen, min nya 20kronorskjol jag fyndade i onsdags samt collegetröja utan tryck, i den modell som nu säljs på AVANNA.
Mys-chic?
 
Haft en underbar lördag hittills.
Vaknade strax innan 9 och vid 10 blev jag upphämtad av mina föräldrar. Vi begav oss mot Skövde där vi mötte upp brorsan, svägerskan och Pollyhjärtat.
Fick skor och klänning till Morfars begravning , pappa och bror fick nya kostymer.
Köpte även ett par skor och en klänning själv.
 
Lite fika på det innan jag mamma, svägerskan och Polly begav oss mot Hjo för slöjdmässa, shopping, hamburgare och bara härligt tjejmys.
 
Idag är det en helt underbar sommar dag..det är mulet ok, men luften är bara så behagaligt totalt skön, det är varmt härligt och bara underbart...så här borde det vara året om...åhhh.
Jag och Stefan sitter nu på altanen vår , dricker en kall öl och lyssnar på musik.
Idag är en sån där dag jag bara kallar för livet.
 
 
 
 
 
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Anna J
2012-07-07 - 19:38:55

Vilken mysig dag du har haft och har fortfarande. Man behöver såna dagar som bara är livet för att fylla på energidepåerna.

Min dag har också varit underbar med lunchbjudning, jordgubbssyltgörande och bokläsning på balkongen i em. Nu väntar Sopranos-gänget på mig.

Ha en fortsatt fin helg!

Lydia
2012-07-07 - 22:07:09

Du är så himla fin! :)

Adelina
2012-07-09 - 17:16:02

Det lät underbart! så fin du är!

Adelina
2012-07-09 - 17:16:14

Det lät underbart! så fin du är!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: