GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

en bloggares största akilleshäl?

2012-07-11 | 18:33:02 | Egocentrerat&Vardagligt

Jösses vad bloggen går på tomgång just nu.
Men vad ska man blogga om när det mest regnar, dagarna spenderas mest nere i källaren med jobb, jobb, jobb och ja lite mer jobb med nån paus för en halvmilspromenad och så äter jag löskokta ägg på morgonen..och Marabou Sommarjordgubbschoklad på kvällarna.
?
 
Vore ju great om jag kunde ha lite åsikter om nånting just nu och skriva nåt litet debattinlägg eller så..brukar ge liv i luckan.
Men nope nada njet ingen åsikt ellernåt värt att röra om i grytan kring.
 
Suck, rutiner, vardagslunk och jobb måste vara en bloggares största akilleshäl..?
 
Näe om jag inte får nåt jabbadabbadooerbjudande, wowjobb, loosar 15 kilo mirakulöst snabbt och kan skapa lite rabalder, Blondinbella säger nåt riktigt dumt värt att anmärka på så vet jag inte riktigt hur denna blogg skall kunna överleva.
 
Oh well..
Så här ser er lille bloggare ut idag:
 
Kommentera 11 st

Kommentarer
Lakritsdraken
2012-07-11 - 22:28:08

Du är så söt Anna!
Och det spelar ingen roll om du tycker att du inte har något att skriva om. Jag tittar in här varje dag ändå för jag anser att allt du skriver om är läsvärt.
Kram!

Svar: men åh vad gullig du är!tack så hemskt mycket för dessa ord sötnos, de värmde verkligen och jag behövde dom. Tack!
kramar!
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

Jess
2012-07-11 - 23:09:26

Vilken fin kombo med romantisk kjol och skön, slapp collegetröja :) Och ja det är tråkigt att blogga just nu, jobb och dåligt väder tar bort att skrivlust.

Cissi
2012-07-11 - 23:14:56

Men lika mysigt är det för det att läsa det du skriver!

anna
2012-07-12 - 08:56:27

fint :) kul att läsa ändå!

smultris
2012-07-12 - 09:27:06

jag skriver inte heller nåt spännande, senaste inlägget handlade om min nyinköpta husvagn som jag är så stolt över, inte en jäkel bryr sig om en 35 år gammal husvagn men jag själv är som ett barn på julafton :P

och jag är nöjd med att bara få uppdateringar om vad som händer och sker runt dig, ja, eftersom jag har följt dig länge så känns det ju lite som jag känner dig :=)

Malina Arp
2012-07-12 - 11:10:39

Jag förstår hur du känner! Ser likadant ut på min blogg....
Men jag har ett förslag! Vi kommer på tre teman åt varandra
att blogga om!
Önskar att du bloggar om detta:
Ditt tryckeri, hur du gör när du trycker demonstrerat med bilder etc
Din blogg historia, hur du började blogga och hur du tog dig uppåt
Dina fem bästa bloggtips, hur driver man en blogg egentligen
Så nu önskar jag mig tre teman av dig! <3

rebecka
2012-07-12 - 15:46:08

tröjan ser såå mysig ut!!

Maria
2012-07-14 - 21:16:39

Magtröjan i tencel är verkligen hur skön som helst varma sommardagar!! :) Ville bara säga det och länka till hur jag valt att matcha den :) http://marvelicious.blogg.se/2012/july/1472012.html#comment

Fillesanscoeur
2012-07-15 - 19:06:55

Sjukt att jag känner igen dig på ett foto, eftersom huvudet var avklippt och jag knappt läser din blogg, men http://widerstedt.com/ har lagt upp en bild på dig med tillhörande mobbningstext. Tråkigt av henne.

Svar: hon blev nog putt när jag inte ville skicka henne lite avannakläder efter ett litet fjäskigt mail tidigare i våras.Skrattar mest åt det hela

Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

L O V I S A ♥
2012-07-15 - 19:09:36

hanna widerstedt har lagt ut en bild på dig på sin blogg, fast man ser inte ansiktet... Hon säger att du har feta vader.. och att du ser ut att vara släkt med någon från sagan om ringen..

kram! <3

Svar: Hon är nog lite kinkig för jag inte ville skicka gratis Avannaplagg till henne när hon tiggde om det ;)
Företagssam Egen företagare inom grafisk design,illustration och foto. Shoppingalen konstnär med stora chokladbegär.

L O V I S A ♥
2012-07-16 - 21:19:08

sv; haha! Alltså här kommer sanningen om hanna w fram! fy vad pinsamt!
Måste bara säga att din blogg är as grym! <3
har lagt till den som favoriter, för den är verkligen jätte bra!

kram! <3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: