GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

my skull

2012-01-26 | 15:42:34 | shopping, provrummet & cravings

Jag är inte mycket för Rock By Swedens väldigt blingiga döskallesmycken. Men vissa människor passar nåt oerhört bra i dom.
Men när jag och mamma för cirka tre veckor sedan var inne på smyckesaffären här i stan och skulle köpa doppresenter till Pollyhjärtat så såg jag ett döskallehalsband...som jag inte riktigt kunde släppa. Till skillnad från de väldigt pråliga och blingiga var detta inte alls så blingigt stort eller pråligt utan väldigt snyggt.
Dessutom låg en femhundring i plånboken min som jag fick i trettioårspresent från mina svärföräldrar i november.
Och ska en trettioårspresentspeng gå till mat och räkningar eller till nåt man kommer använda, ha och minnas?
Självklart det senare alternativet.
Så jag tog fram femhundringen och köpte mig halsbandet....och jag har använt det i princip varje dag sedan dess.
Snyggt till mycket.

Kommentera 3 st

Kommentarer
ANNAWII ♥
2012-01-26 - 16:38:24

Det var riktigt snyggt finis!

Carolina
2012-01-26 - 16:58:20

Väldigt snyggt!

MariaP
2012-01-26 - 19:22:51

snyggt :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: