GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Morgonstund och trerättersfunderingar

2012-01-25 | 09:39:49 | Egocentrerat&Vardagligt

God förmiddag blogosfären. Hoppas ni har en finfin onsdag!

Jag hade ju planer på " Ett foto i timmen med Iphonen" i söndags men det sket sig. Men idag, idag ska jag göra det.
Så ska även försöka då att publicera ett inlägg i timmen här på bloggen idag.

Dagens första bild:


Jag håller på med Webshopjobb - lägger in nyheter, kollar nya ordrar - fått beställning ända från Brasilien under natten -kul! , behandlar gamla. Samtidigt kollar jag lite bakverk - vi ska bjuda våra föräldrar på middag på fredag som tack för all hjälp under flytten och för att de alltid ställer upp. Funderar på trerätters.
En äter lchf, Stefan äter inte fisk, jag är allergisk mot skaldjur och avskyr ananas, nötkänslighet finns också.
Huvudrätten har jag hyfsat klar i skallen, men förrätt och efterrätt är fortfarande ickebestämda. Så kom gärna med tips!
Kommentera 4 st

Kommentarer
Sanna
2012-01-25 - 10:36:29

Roligt idé :)

Linnéa
2012-01-25 - 17:37:04

Vilken snyggt fodral till din macbook! Visst fick du det av din kille i julklapp? Vet du var han har köpt det? Jag är ute efter ett skal till min, då jag släpar med den till skolan titt som tätt..

MariaP
2012-01-25 - 20:19:26

älskar din dator:) rosa!

Cassandra
2012-01-27 - 16:41:25

Åh, jag vill också ha en rosa dator. Så fiint! :D



Den bakboken har jag också. Finns så mycket gott i den att jag inte vet vilket jag ska börja baka, haha!



Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: