GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mmmm strawberry

2012-01-15 | 19:01:21 | Smink, Hudvård, Skönhet

Ja som ni kan se på te-bilden från imorses så älskar jag jordgubbste.
Jag älskar jordgubbar.
Jordgubbar, jordgubbste, jordgubbsmarmelad, jordgubbsgodis, jordgubbsdoft, jordgubbssmak.

Jag och mamma gjorde en liten beställning fårn Eleven.se förut.
Jag beställde min favoritmascara - som verkligen gör fransarna långa fylliga och underbara samt ett body butter med jordgubbe.
Hur underbar låter inte denna beskrivning?
"Somriga minnen av saftiga, nyplockade jordgubbar och pudriga muffins med rosa sockerglacyr och en touch av förförisk vanilj."



Om det där body buttret är bra får det nog bli en senare beställning på både duschkrämen och body lotionen också..flaskorna i sig ser ju jättehärliga ut.

Kommentera 6 st

Kommentarer
Cassandra
2012-01-15 - 20:35:28

Åh, jag älskar också allt som har med jordgubbar att göra. Berätta hur den var sen. Måste verkligen ha en ny body lotion och den verkar helt perfekt.



Kram på dig, fina du!

louise
2012-01-15 - 21:23:06

Sjukt snygg blogg du har! :D

Headern gillar jag mycket, har du tecknat dom där möblerna?

Jess
2012-01-15 - 21:37:18

Jordgubbar kan vara bland det godaste vad gäller bär alltså. I övrigt har jag svårt för det, tycker ofta det luktar så väldigt konstgjort i tex duschtvål eller lotion osv. Men färska jordgubbar, mums!

Ida
2012-01-15 - 21:57:34

Fantastiska flaskor! Skulle vara fina att smycka badrummet med! Mascaran ska jag leta efter, tycker aldrig jag hittar någon som är riktigt bra :)



Och TACK söta du för rabattkoden, nu måste det ju bli en till beställning snart ;)



Kram!

A
2012-01-16 - 12:08:19

Body buttret (konstigt det blir i bestämd form :D ) ser liksom gott och fluffigt ut. Som mjukglass!

Kim - Mamma till Victor & med bebis i magen
2012-01-16 - 14:14:38

Jag har bodyshops strawberry bodybutter :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: