GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

håvar in vuxenpoäng efter vuxenpoäng nu

2012-01-03 | 18:04:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Jösses, jag vet inte vad som händer med mig?
Sen vi köpte huset och ordnade med amorteringar,räntor, bottenlån, privatlån och villaförsäkringar så håller vuxenpoängen på att dränka mig.

Idag så har jag t ex självmant, utan att få nån gäst på besök, satt på kaffe och druckit en kopp! Oh my! Och det smakade ok...dock har inte mina jag får huvudvärk-det slår lock för öronen-tänderna spänner-jag känner mig yr symptom försvunnit som jag får av just kaffe.

Och sedan på Ica fick jag helt sonika för mig att köpa mig en korsordstidning att ha som lite avkoppling.


Kommentera 8 st

Kommentarer
- Spindeltjejen -
2012-01-03 - 18:24:49

Korsord är skoj!

Jag köper alltid Aftonbladets korsordsbilaga och löser på jobbet på natten om det är lugnt och när jag åker utomlands köper jag Expressens också och sparar några veckor så att jag har flera stycken till stranden ;)

Grimgoth
2012-01-03 - 18:26:32

Det är väl aldrig fel med lite vuxen poäng, eller? :)

Jess
2012-01-03 - 19:08:55

De där vuxenpoängen för kaffe lär jag aldrig få, kan för mitt liv inte tycka att det smakar gott eller ens okej... Men korsord är kul :)

Sofie
2012-01-03 - 20:26:39

det är vuxenpoäng ;)

Louise
2012-01-03 - 20:31:05

Haha, jag pratade om vuxenpoäng idag med min frisör. Att köpa korsordstidning tillhör definitivt den kategorin. Kanske till och med snäppet över (och jag är själv där ibland :P)

smultris
2012-01-03 - 21:27:32

korsordstidningar är så sjukligt beroendeframkallande... så fort man kommit in i det så sitter det kvar och man blir snabbt korsordssmart :)



haha, det var nog ett nytt ord jag kom på där; korsordssmart :D



kaffe är lite magiskt men jag har inte druckit nåt på 1,5 vecka pga magsjukan, är lite rädd för att börja igen med risk för magen...



hoppas din dag har varit fin ;)

johanna
2012-01-04 - 08:13:01

ojojoj massa vuxenpoäng!

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2012-01-04 - 17:01:15

Jag kommer aldrig bli så vuxen att jag dricker kaffe men korsord gillar jag. :-)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: