GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fruitsalad and fantafantasy

2012-01-28 | 13:47:47 | Egocentrerat&Vardagligt

Åh herrejösses vad min kropp ömmar nu efter armhävningarna igår plus att jag nyss är hemkommen från en jäkligt rask 6 kmpromenad med mamma.
Men känns friskt och härligt också.

nu ska jag göra mig en fruktsallad med de få fukter jag inte är allergisk mot, ska nog tina lite hallon och blåbär också och så njuta av min nyinköpta korsordstidning.
Mmm, älskar lördagar!

...och så hoppas jag darling fixar fram pizza och fanta til kvällsmat..är ingen läskdrickare så men just till pizza kan en  kall fanta vara lovely!

Kommentera 4 st

Kommentarer
Jess
2012-01-28 - 18:13:15

Visst är det ändå ganska härligt med träningsvärk? Älskar känslan, haha :) Lider själv av grov träningsvärk i både framsida, insida och baksida lår efter ett boxpass i torsdags, så det är härligt smärtsamt att sätta sig/resa sig eller gå i trappor just nu. Hoppas du får en trevlig lördagkväll! :)

Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag
2012-01-28 - 18:23:58

Vad gott med fruktsallad.



Du har fått en award i min blogg. :-)

ANNAWII ♥
2012-01-28 - 19:10:09

Mums! Här blev det också pizza till middag och jisses avd gott det var!



Kram

Sara
2012-01-28 - 21:44:22

Älska frukt :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: