GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

something for everyone

2012-02-19 | 12:52:14 | Avanna konst/design/foto



FRAKTFRITT FRAM TILL MIDNATT !


Kod: GARDEROBSGRUBBEL

www.avanna.se

Det är söndag, jag har gjort lite förmiddagsjobb. Lite kundtjänstmail, lite pappersjobb och lite marknadsföringsplanering. Sitter med fina anteckningsblock och pennor och brainstormar litegranna och punktar upp delmål, hur/var/varför/närtankar osv.

Men ska snart ta söndag och göra mig en söndagsfika och bläddra i modetidning.


Kommentera 3 st

Kommentarer
Ida
2012-02-19 - 13:04:31

Skull-trycket är verkligen rätt för mig - sååå glad över dem, så himla snygga :D



Kramar!

a Lady & a Tramp
2012-02-19 - 13:28:40

ah, jag förstår... men en del har det alltid värst. och tycker man kan jämföra känslor, eller inte jämföra eftersom de redan har monopol.

Så är det tyvärr bara, man får söka energi, tröst, diskussion, uppmuntran, kreatitivet etc. hos andra helt enkelt.

Linda
2012-02-19 - 20:04:55

Men wiie. Du har ju en barnbody. Helt missat. Jag blev kär!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: