GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ohhh it's gettin hot in here...

2012-02-11 | 08:50:15 | Film/TV/Kändisar

Godmorgon lördag blogsfären!
Vaknade vid 8 idag och kände att "tja varför inte starta denna lördag tidigt"? Lördagar är ju bäst så lika bra att få så många lördagstimmar som möjligt.
Utanför fönstren är det helt vinterstilla, persiennerna är neddragna i grannhusen. Känns som om det bara är jag och katterna som är vakna.

Det sista jag gjorde innan jag la mig inatt var att kolla på det senaste Vampire Diaries...ohhh helvete vad bra, as usual.
Men aouch vad mitt hjärta ömmar för lille Damon.
Fan att denna serie ska vara så bra...det är ju en ren plåga att vänta en hel vecka var gång för att se ett nytt avsnitt. Suck.

Så startar vi denna lördag med lite hett Vampire Diaries ögongodis tycker jag.

Kommentera 7 st

Kommentarer
Art By Tina - Konst & Fashion
2012-02-11 - 10:33:22

Jag vaknar alltid innan åtta på helger - märkligt hur man kan vara så morgontrött på vardagar och pigg som en lärka på helgen. Lite typiskt. Men håller med dig, lördagar är ju bäst - så det är bara bra att dom är några timmar längre. Nu ska jag stänga in mig i ateljén och skapa mästerverk.

emma härnqvist
2012-02-11 - 10:58:03

MÅSTE börja se den där serien snart! Hur mår katterna? Kram

Jeanette
2012-02-11 - 12:12:30

Kan bara hålla med! Helt grymt bra, å senaste avsnittet mmm... :D

Sofia
2012-02-11 - 14:34:53

Habba habba!!

johanna
2012-02-11 - 17:08:21

oh dear han är ju bara för fin!

Helena
2012-02-11 - 19:26:21

Var har ni sett dom senaste avsnitten med Vampire Diarys någonstans? Dom har ju upehåll med serien på kanal 6 nu...

Linda-Mamma till Alfred
2012-02-12 - 10:39:39

Håller med dig och tycker defiitivt att Damon & Elea skall bli ett par när Stefan spelar gris/eller ja håller undan sina känslor..Sedan Klaus & Caroline yummie,,,söta!!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: