GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

miniroadtrip

2012-02-02 | 15:28:24 | Egocentrerat&Vardagligt

God eftermiddag blogosfären. Hur har ni det i snö och kyla?

Jag har varit ute på en liten miniroadtripp med mitt lilla Pollyhjärta - som doftar som det ljuvligaste bakverk och som gjorde pruttljud med sin lilla rosfärgade mun hela tiden där i baksätet med mig, min älskade svägerska och hennes fina syster. Vi åkte till Hem&Hobby i Hjo och gjorde liten inredningsshopping.

Mon dieu så mycket sött fint och härligt det finns där. Jag får verkligen lägga band på mig själv för att inte komma hem helt ruinerad på massa pryttlar.

Nu ska jag dock fortsätta jobba, printa, packa , posta.

Ska bara tina upp mig själv med lite te.

Kommentera 9 st

Kommentarer
Mickan
2012-02-02 - 15:42:49

Tack själv gumman :) Åhhh ja ville ha massor haha!

Haha Polly pruttade lagom tills vi kom hem från båda ändar haha!! Gullungen :)

leonanyberg
2012-02-02 - 15:52:58

Sv: Oj haha inte illa :P och sen får man ju räkna in allt material man ska trycka på också. Om man vore miljonär alltså :P

s p i n d e l t j e j e n
2012-02-02 - 17:14:46

Hem & Hobby är underbart! Det borde finnas i hela Sverige :)



Det är sååå kallt ute! Ligger i sängen med strumpor, leggings och tjock tunika på mig under tjockt täcke och frrrryser! :)

Paulina
2012-02-02 - 18:29:33

Åhå. Hem&Hobby gillas. Kanske att man till och med skulle ta en tripp dit imorn när man ändå är i Hjo (; Gillar för övrigt din blogg :D

a Lady & a Tramp
2012-02-02 - 19:05:13

härligt! här är också kallt, ska gå och ta mig en kopp te och skriva på lite. kvällsjobb när det är som bäst!

ha en fin kväll!

Malin
2012-02-02 - 19:48:14

Kommer dessvärre inte hinna göra bilden ändå... Får se om jag hinner med nästa tema. :)

Josefine
2012-02-02 - 19:52:44

Såg just att jag fått ett mycket fint paket på posten från dig fina Anna! Men tack så hemskt mycket! Där var ju två... (förstår inte riktigt.)



Jag blev i alla fall väldigt glad och du har förgyllt min kväll. =)



Kram

Jess
2012-02-02 - 20:38:51

Vad mysigt :) Åkte till i söndags och jag kan inte annat än att hålla med, jisses så mycket de har som gärna hade fått flytta hem till oss :)

Sofia - Uddevallas största modeblogg!
2012-02-02 - 22:09:13

fick tygpåsarna idag, 2 st. Tack så mycket! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: