GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

if I may say so...

2012-02-22 | 18:48:41 | Egocentrerat&Vardagligt

Först:
Tack till er alla som kommenterat här nedan med helt fantastiskt stöttande pepande varma vänliga söta ord.
Det betyder så oerhört mycket så ni anar inte.
En stor kram och ♥ till varenda en av er.

Jag kommer nog gå lite varligt fram med bloggandet ett tag, lite sparlåga.
Kommer nog göra som jag skrev igår - kanske bildblogga lite mer, lite Instagramfeeling kanske,
Men imorgon kommer jag ju posta teckning - är ju torsdag=torsdagstema.

Ja jag kommer blogga när jag känner för det och inte blogga när jag inte känner för det helt enkelt.
Ni är ändå övervägande fina människor här.

Idag har jag jobbat en massa, stått och tryckt och packat ordrar - en kund hade kunnat få en riktigt najs överrraskning då jag råkade packa med iphonen haha.
Nu har jag riktigt ont i ryggen.

Just nu är detta favoritprodukten från Avanna...så jäkla snyggt! Om jag får säga det själv..

Kommentera 8 st

Kommentarer
Caroline
2012-02-22 - 19:28:35

Jag tycker att du är en helt fantastisk bloggare och har följt din blogg i drygt 2 års tid nu och jag tycker du gör rätt när du väljer att inte tvinga fram något, för då försvinner ju glädjen... Blir ledsen när jag läser att du får negativa kommentarer, för jag tycker att du har en så otroligt fin och jordnära blogg!



Du är grym på det du gör, glöm inte det! :)

Hayley
2012-02-22 - 19:44:03

Tycker du tacklar det hela skit bra. Allt ska vara på dina villkor.

Och hörrö, jag tycker massa massa om dig med! Tack för din lilla grattis hälsning på FB mycket uppskattat fastän att jag var lite sen på att säga tack.



Stor kram!

Art By Tina - Konst & Fashion
2012-02-22 - 20:12:25

TACK ska du ha för alla peppande och fina kommentarer!

Moa
2012-02-22 - 22:08:14

Låter jättevettigt. Viktigaste är att ta hand om sig själv och nära <3 Ville bara säga att wishbonelinnet är helt fantastiskt, mjukt, långt, jättesnygg nyans på trycket och dessutom får jag grymt snygg hylla i det! Har fått massa komplimanger på handels, tack! :)

Lottis
2012-02-22 - 23:06:29

Så himla trist... Men snälla du, sluta inte! Jag kikar in här minst en gång om dagen och blir alltid så glad av alla fina bilder och alla fina saker du gör :-) Sen har jag en fråga, av en helt annan karaktär, bara det att jag kan och vill inte fråga helt öppet här i bloggen, eftersom det rör en person. Jag vill inte fara med skvaller och jag vill inte snoka, men tankarna lämnar mig ingen ro... Vill inte maila på avanna-mailen, ämnet hör inte hemma där. Maila gärna mig på mailen jag lämnar här, om det känns ok. Kram

Anonym
2012-02-23 - 09:00:08

Jag är lika virrig som du. Igår la jag in I-phonen i kylskåpet. Helt knäpp! :-)

Josefin Teresa
2012-02-23 - 19:08:30

ett bra beslut tror jag, men trist på så härliga inlägg. Vet inte riktigt vad situationen beror på i ditt fall, men för mig brukar sådana här beslut alltid leda till något bra. Beslut som man på sätt och vis känner sig tvungen att ta men som ändå ger en viss frihet- och lättnadskänsla.Hoppas det fungerar lika för dig!!

J e n n s a n s v ä r l d ♥
2012-02-26 - 19:48:11

Jag förstår verkligen inte varför människor överhuvudtaget orkar lägga ner tid och energi på att skriva negativa kommentarer. Du är ju allt annat än provocerande och kommer med "dumma" inlägg som kan göra människor upprörda. Du är ju så jordnära och gullig att man inte kan något annat än älska din blogg och stötta dig! Åh, suck. Blir så tokig på mänskligheten ibland, haha. Hoppas du inte tar åt dig allt för mycket av alla elakheter man stöter på.



Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: