GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I heart chocolate balls

2012-02-08 | 20:43:56 | Egocentrerat&Vardagligt



Efter att ha kört intervaller , om än bara i 15 minuter, på motionscykeln samt fortsatt med mina onehundredpushups så har jag nu myst ner mig i soffan med te och en chokladboll framför först Halv Åtta Hos Mig och nu Sveriges Mästerkock.
Ja om gårdagen var Fashion Tv Night så är det Food Tv Night idag.

Håller även på med morgondagens Torsdagstema , som ni kan läsa mer om hos Caty.  "Mitt drömliv i Kollage" är uppgiften denna vecka, kul!
Och så kämpar jag med att få ihop en krönika. Jösses vilken skrivkramp denna vecka!
Kommentera 5 st

Kommentarer
Ida
2012-02-08 - 22:25:04

Mums med te och delicatobollar! :) Vad fin du var på bilden här i inlägget nedan :) Kram!



Btw, paketet från Avanna väntade på mig när jag kom hem från fjällsemestern - superfina skull-tishor! Älskar materialet på magtröjan, så skön!

Camilla
2012-02-09 - 06:00:42

Grymt gott med chokladboll!



Jag var på väg att köpa / äta en igår när jag fikade medzen vän. Men så insåg jag att jag inte ätit än och mest var hungrig. Så väl hemma efter lite mat så åt jag ett par M&Ms istället :)

Anna
2012-02-09 - 09:52:17

Hej! Jag har skrivit om tävlingen på min blogg nu :) har inte uppdaterat den på ett tag, men nu så ska jag komma i gång igen ;) kram!

E L I N F E L I C I A S
2012-02-09 - 18:43:01

gott!

D A H L È N
2012-02-09 - 20:34:13

måste bara fråga vart du hittat de underbara kopparna? :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: