GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I am a Mello-lover!

2012-02-03 | 09:38:38 | Egocentrerat&Vardagligt

Rostat bröd med massa olika pålägg är min hangup denna vecka, yumyumyum. Längtat varje kväll efter nästkommande dags frukost.

Sitter och pillar med massa datajobb nu på morgontimmarna, sörplar te och har på mig sköna tights och tjocka strumpor och huttrar åt att termometern visar en utetemperatur på -17 grader, men myser åt att vi har bergvärme här i huset och har det varmt och skönt.

Så skönt att helgen snart är här också! Helgen är verkligen min fristad då jag nu kopplar bort jobb stress och press. Det är ju så lätt att sitta med jobbet hela tiden när man är egen företagare samt jobbar hemifrån, men jag har blivit så mycket bättre på nu att bara vara under helgerna, jag känner ingen bloggpress, känner ingen webshopmarknadsföringsstress, jag struntar i allt adminstrativt förutom väldigt akuta kundtjänstmail, det kommer inga räkningar i brevlådan och det ringer heller inte en massa olika företag på telefonen.

Och imorgon är det Melodifestivalen! Woohoo! Jag älskar dessa 6 veckors Melodifetstivalyra i tv, tidningar, bloggar. Markus Larssons ofta helt underbara synpunkter i Aftonbladets melodifestivalbilagor. Älskar att få bya schlagerfavoriter, älskar kläderna..ja allt. Mmm är en Mello-lover!

Sen hoppas jag att Ps3spelet vi förhandsbokat - Soul Calibur V ligger i lådan idag så att vi kan ha en tvspelskväll efter På Spåret. Annars får vi ta en tripp till Skövde imorrn.

Men nu, back to work!

Kommentera 8 st

Kommentarer
Karin - tjofftjoff
2012-02-03 - 09:58:59

Visst är det kul med melodifestivalen?! Men jag tycker det blivit lite väl utdraget nuförtiden, det var bättre förr ;) och rostat bröd är ju typ det godaste, mmmmm!!

Mickan
2012-02-03 - 10:23:45

Haha vi får ta en match snart!! Jag är skitsugen på samma spel!! Måste ju uppgradera sig och det är det enda spelet jag kan bokstavligen Kick-Jonas-ASS hahaha! Puss på dig söt

Mickan
2012-02-03 - 10:41:31

Ja det låter mysigt :) vi får absolut planera in ngt framöver :) men ni får ute tjuvträna för mkt haha!

lisette A
2012-02-03 - 13:24:34

Min kille är med i melodifestivalen, ska till växjö imorgon för att heja på dom. Och sen kommer jag in på efterfesten! Wohoo, gratis dryck hoppas jag på. :)

Grimgoth
2012-02-03 - 14:02:19

Önskar jag hade ork till att göra sådan här frulle.

Petra
2012-02-03 - 15:33:15

Jag hade helt missat att det va melodifestivalen!! Blev glatt överraskad när jag såg att det började redan imorgon!! :) Lät mysigt med en tv spels kväll! Blev själv sugen nu! :P

Art By Tina - Konst & Fashion
2012-02-03 - 16:03:21

Va va va - börjar melodifestivalen redan denna helgen? Hur sjutton har jag lyckats missa det?! Fast jag kommer ju missa det ändå - spm varje år - lördag är en hemskt dålig tv-kväll för mig. Den enda dagen i veckan jag inte är placerad framför den typ.

MariaP
2012-02-04 - 16:28:58

Ha en bra lördag kväll, men vem hejar du på i mello?


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: