GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hey ho let´s go!

2012-02-20 | 09:22:13 | Egocentrerat&Vardagligt

God förmiddag blogosfären. Hoppas ni fått en bra start på denna måndag och nya vecka.
Jag hade en så skön helg med flera långa raska promenader, god mat, Vampire Diaries, Sherlock Holmes, Dirty Dancing, Mello, bebismys, kärlek, fika, rött vin, bra försäljningshelg på Avanna, modetidningar och skönt slapp i soffan.
Så nu är jag redo att bita tag i en ny arbetsvecka som kommer vara ganska så fullspäckad med just jobb jobb jobb jobb. Nice!

Nu kör vi!

Jag i soffan igår med mina 5 cm långa ben.





Kommentera 4 st

Kommentarer
Mickan
2012-02-20 - 09:59:23

Haha 5cm på bild kanske men inte annars ju :)

Kram å kärlek från oss

Malin
2012-02-20 - 10:11:34

Jo, jag vet, men vill ha tid också. Tid att utveckla idén först. Vet ju lite vad jag vill göra men inte helt liksom sådär utvecklat. Om du förstår. Men det är en framtidsgrej. Efter skolan kommer jag absolut försöka mig på nåt eget. Tror jag är en egen person, känner det mer och mer...



Okej, vad bra, så det inte kommit fel i posten eller så. Vet att det alltid är massa fel. :) Pusspusspuss!

Hayley
2012-02-20 - 11:10:45

Låter som en dunder helg det där! Fan vad skönt! :) Kram på dig fina Anna!!

Sara
2012-02-20 - 14:58:11

Låter som en perfekt helg =) Hoppas din vecka blir minst lika bra!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: