GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

gimme my strawberries!

2012-02-03 | 19:06:40 | Egocentrerat&Vardagligt

Aaarrrgghh! ( som det alltid stod i barndomens tecknade serietidningar när nån uttrycke ilska).

Efter en väldigt lång eftermiddag med massa otur och krångel och stress iväg till Posten med Avannapaket 1 minut innan kontoret stängde så såg jag så fram emot att möta upp Stefan på Ica och väl där fylla en godispåse med gottigheter att smaska på ikväll och imorgon.

Men nu har Ica bytt godisleverantör så nu var det bara en massa godissorter som såg äckliga ut med onaturliga färger och konstiga smaker.

Borta var mina absoluta favoritgodisar : Jordgubbarna.
Skit också.

...blev salta pinnar istället..men hur kul är det?

Kommentera 2 st

Kommentarer
Jess
2012-02-03 - 22:54:41

Salta pinnar är inte alls kul faktiskt. Själv trycker jag i mig torkade tranbär, har verkligen fått en hangup på det alltså.

MariaP
2012-02-04 - 16:51:54

jag tycker mest om LYS MELK.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: