GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Fotograferande skoälskande cupcakeoholics..?

2012-02-01 | 15:35:41 | Avanna konst/design/foto



Det här är de populäraste motiven på AVANNA.
Kameramotivet är absolut toppsäljare och börjar nog bli mer poppis än mitt "signum" Today Iäm wearing this, även om jag nog säljer minst nåt Today varje dag.

Det är också kul att se att just Tygkassar blivit så poppis, lite härligt miljötänk.

Vet inte hur många sådana här kassar jag stått och tryck nu idag..men det är måååånga!

Jag älskar verkligen att ha eget tryckeri och personligt trycka varje plagg och kasse till Er kunder. Trycken blir så himla fina.
Dessutom har jag ju friheten att alltid kunna leka och testa mig fram med ett motiv och se om det blir bra.
Dock kan det ju bli lite långa leveranstider ibland om det är väldigt många beställningar på en gång.
Men det är skönt att slippa allt strul med andra tryckerier, väntetiderna på dom och att det ofast blir fel på nåt sätt mot vad man sagt hur det ska vara osv.

Sen visst blir det strul då och då precis som på alla sorters fabriker och tillverkningsställen så går det ibland sönder - utrustning, delar osv., eller som nu så väntar jag på leverans från Grekland på den vita miljövänliga färgen jag trycker med på svarta plagg och jag har väntat länge nu....och då blir det väldiga förseningar ut mot er kunder vilket aldrig känns kul.
Kommentera 10 st

Kommentarer
Grimgoth
2012-02-01 - 15:44:15

Gillar kamera motivet!

.
2012-02-01 - 15:45:22

Min kompis blev SKITGLAD!! :D

..:Sarah:..
2012-02-01 - 15:45:35

Min kompis blev SKITGLAD!! :D

Sofia - Uddevallas största modeblogg!
2012-02-01 - 16:36:54

Delar med mig av en tävling där man kan vinna en macbook air eller spotify premium, kika in och se hur du ska göra så kan du också vara med och tävla, kram :)

Emma
2012-02-01 - 18:25:26

Hej! Jag tycker att dina kassar är jättefina och jag blir ofta sugen på att beställa. Men på hösten föredrar jag svarta kassar eftersom jag har svart jacka :) vet inte om du vill veta sånt :) Men i fall att! Jag har följt dig länge och jag tycker att det är jättekul att det går så bra för dig!!

Kram

MariaP
2012-02-01 - 18:49:57

älskar dina kläder!

leonanyberg
2012-02-01 - 19:04:43

Hur mycket kostar ett tryckeri? :P

Art By Tina - Konst & Fashion
2012-02-01 - 21:22:06

Du som gillar färg lika mycket som jag gillar nog mitt lilla renoveringsprojekt som jag grejat med i veckan - guld & rosa: http://trueborn.blogg.se/2012/february/newpinkgoldroom.html

Karin - tjofftjoff
2012-02-01 - 21:37:30

Åh du gör så fina grejer! Tror minsann jag måste köpa en sån där med kameran snart.. :D

Annster
2012-02-01 - 21:58:10

Jo, feliwayspray låter lite klet. Det finns ju feliway som man sätter i väggen/ eluttaget så sprider det sig i hela rummet/bostaden. Det är bättre är spray.



Då låter det ju som en tydlig revirmarkering, när han inte gräver över i lådan och även gör på golvet. Stället är så pass nytt för honom, så risken finns ju att han nu gör detta för att markera in sin plats. En del katter kan ju fortsätta med det beteendet, även om det är kastrerade.



Ja det är bra att man är tydlig med katten, vattenflaska och bestämd röst och sådant. Men det kan känna av när man tar i nackskinnet dock och även din frustration, katter känner ju nämligen av känslor utan av vi enns säger något.



Det låter ju som att du sköter det här med städningen galant och du ska inte vara rädd för att göra rent lådorna, det kan man göra även om det inte har sprutbajs. Det enda är att man ser till att göra rent med rätt medel eller bara skölja av den i varmt vatten.



Det låter ju onekligen som att katten är stressad. Testa att köpa en till låda som sagt. Skura rent på olycksplatsen med alcogel/ättiksprit så doften försvinner helt (troligen känner han lukten endå och fortsätter gå där). Sen kan det ju inte vara helt i onödan att köpa feliway som man sätter i eluttaget. Det tror jag kan ge mera, då det han en helt annan spridning än vad sprayflaskan har. Åh mycket kärlek och gos, ge så mycket trygghet som bara går. Jag tvivlar inte på att du redan gör det, men fortsätt med det och ge han lite för mycket istället :)

Funkar inte detta så får du söka proffshjälp helt enkelt.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: