GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

även vid 30 är man nåns barn...

2012-02-01 | 21:57:04 | Egocentrerat&Vardagligt

Usch det har inte varit nån bra dag alls.  Den började ok med bra morgon, sen var jag och Stefan återigen på banken och tecknade fler försäkringar och skrev på än mer viktiga papper. När vi kom hem möttes vi då av kattbajs i dörrn och efter det har problemen bara hopat sig och det har bara blivit lite för mycket av allt så till slut kom tårarna.

Men som så många gånger förr kom älskade mamma i precis rättan tid, med ciabatta, te och värmande famn och lugnande kloka ord och lät sin 30åriga dotter bara vara barn och hulka en stund.
Även pappa såg på mig när han var här idag att jag var ledsen så fick även stora kramen där och tröst.
Älskade bästa föräldrar.
Vilken tur att jag fick just dessa två människor i mitt liv!


Nåväl.
Nu ska jag sätta mig med en stor kopp jordgubbste och teckna.
Torsdag imorgon och det betyder ju Torsdagstema!
Denna veckas tema hittar ni hos Stina och det är Cravings eller Begär som man ska tolka.

Kommentera 5 st

Kommentarer
Anna J
2012-02-01 - 22:01:53

Kram på dig bästa Anna!



Tack också för att du skrev så bra om kroppshetsen och Blondinbella igår. läser i kapp

Sofie
2012-02-01 - 22:23:20

mötte er i bilen i förmidags, ni kanske var just på väg till banken då ;)

smäm
2012-02-01 - 23:26:11

Det är så fantastiskt skönt att ha föräldrar som älskar en no matter what. Hoppas att det känns bättre nu.



Jag sitter också uppe med torsdagstemat :))

Josefine
2012-02-02 - 19:06:32

Ja även vid 30 är mamma och pappa ens fasta punkt i livet som man alltid kan be om en kram från. Så skönt att ha föräldrar som stöttar och peppar när det behövs.

Anneli
2012-02-02 - 22:44:19

Så himla sant och fint! Ibland vill man bara ha mamma och höra att hon säger att det inte är nån fara, det ordnar sig, det blir bra och så den där goa kramen - hur gammal man än är.



Hoppas att du mår bättre. Såg att du varit iväg på shoppingtur med härliga tjejer och det lät ju inte som att det gjorde ont:-)



Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: