GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

where did it all go wrong..?

2012-12-11 | 20:25:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Fy fan vilken dag.
Bläsch.
Allt som kunnat gå fel har typ gått just fel och åt skogen. Plagg har fastnat i printern, det har läckt färg och en chipåterställare funkade inte alls. Jag har börjat med att stansa namnsmycken och nu är bokstaven A helt borta och bokstaven N blev helfel var gång..massa tags slösades och så har en leverans av smyckesdelar inte dykt upp och en leverans av kontorsmaterial är helt borta och finns ej på utlämningsstället som avin säger att de ska finnas på.
Min vanliga skrivare signalerar att ena magentafärgen är slut fast det skvalpar för fullt i patronen och så har jag haft en helvetisk huvudvärk hela dagen främst ovanför och runt höger öga.
 
Men jag kom iväg till posten i alla fall med ett stort lass Avannaordrar med lite bärhjälp från mammahjärtat.
Och så lyckades jag för första gången idag att göra några lockar med plattång.
 
Nu får det bli te och mörk chokladtryffel och så ska jag packa kameraväskan inför morgondagens bröllopsplåtning.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Tess- en helt vanlig morsa/tjej med väldigt speciella barn
2012-12-11 - 21:12:20

Låter som du haft en riktigt tuff dag! Hoppas morgondagen ler mot dig =)

Amanda
2012-12-12 - 10:53:36

Hua, lika bra att ge upp för dagen då! Hoppas det går bättre idag! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: